Het was eigenlijk niet de bedoeling om dit jaar naar de FotoFair te gaan. Maar door het winnen van 2 vrijkaarten heb ik mijn agenda aangepast. Deze kaarten zijn gewonnen bij Foto-Groep.nl.
Zondag 7 juni zal ik met Rob Traas richting Eersel rijden. Uiteraard zullen de foto’s worden toegevoegd op mijn PixieSet-account.

