De eerste ‘PhotoWalk‘ op zondagochtend bestond uit een rondje lopen samen met Angelina.
Allebei ons fototoestel bij en gaan … onderweg uiteraard diverse foto’s genomen welke hier zijn te zien.

Van Angelina heb ik onderstaande foto’s mogen ontvangen.
Bekijk en geniet hier van haar foto’s.
Ook ik heb uiteraard foto’s genomen.
Hieronder een serie foto’s van mijzelf:
Terug naar “PhotoWalk“

































































